Wat is het beste traphekje?

Op een gegeven moment wil je je kind zelf laten rondkruipen of zelfs lopen. Dan is het essentieel dat je huis helemaal baby-vriendelijk is. Bij een huis met meerdere verdiepingen is een traphekje daarvoor onmisbaar. Maar wat is nou een goed traphekje? Waar moet ik op letten? Ik zie zoveel verschillende opties. Ik heb ook al wat gegoogled en dan vind ik wel websites die vertellen wat het beste traphekje is, maar ik vind het nou niet bepaald overtuigend. Hoe gaan jullie met dit soort dingen om? Je wilt ten slotte niet het risico lopen dat je een onveilig traphekje koopt en om nou maar gewoon altijd de duurste te nemen….

Hoor graag wat jullie tips of ervaringen!

Geef een reactie

